9.04.2015

Prolog


To miejsce...
Dzielnica, na której mieszkam. Wychowany od szczeniaka pomiędzy szarymi blokami, wpatrzony w krajobraz miasta...
Tutaj dorastałem. W bólu i niewoli. Młody chłopak, zagubiony w tym pędzie, próbujący znaleźć sobie miejsce. Czy znalazłem? Cóż...uczyłem się na błędach.
Ucząc się życia, ucząc się zasad...
Rap mnie wychowywał, mówił jak postępować i czego nie robić.
Te ulice, niebezpieczne terany...jesteś tu obcy? Lepiej wiej, jeśli nie chcesz mocnych wrażeń. 
Szybko cię dopadną, zrobią z tobą porządek i pokarzą kto tu rządzi.
A ty nawet nie będziesz wiedzieć za co...
Tu musisz walczyć o swoje, by nie zmieszali cię z błotem. 
Ciągle kombinować, mieć oczy szeroko otwarte. 
Ta dzielnica...niebezpieczna, ale przez wielu tak kochana.

My...zawsze razem. 
Co by się nie działo. 
Mocna banda, co pierdoli mundurowych.
Szacunek i lojalność. Znasz te pojęcia?
Nie? Wróże Ci marny koniec...

Lecz pamiętaj łebek, to jest tylko ostrzeżenie...

________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Cześć : )
Siedziałam długo nad tym dość krótkim tekstem.
Chciałam by wydawał się "groźny" i przyprawiał o dreszcze na plecach.
Udało mi się? c:
Coś mi w nim nie pasuje...tylko jeszcze nie wiem co .-.
Dobra, mało istotne.
Miłego dnia c:
 ‪#‎InnocentMichaelJackson‬ 

5 KOMENTARZY = NOWY ROZDZIAŁ.
 " Dla was to tylko chwilka, a dla mnie wielka radość"



7 komentarzy:

  1. Łał cudowny prolog naprawdę :) ,mnie przyprawiło o drescze i chę więcej i więcej dawaj rozdział 1 bo nie wytrzymam :) super bardzo fajny wygląd strony pozdrawiam i zapraszam na nowy rozdział
    http://miloscjestzawszesilna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. To jest, okropnie, strasznie FANTASTYCZNA! TO JEST FANSTATYCZNE! Już po prologu pokochałem tego bloga. Już nie mogę sie doczekać, 1 rozdziału.
    Pozdrawiam. Mike

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem tak strasznie chciałam coś dziś przeczytać i proszę jest
    #innocentMichaelJackson
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. TO JEST... STRASZNIE CIEKAWE :O
    Ło matko, ale serio. Pięknie to napisałaś. Poczułam taką grozę, taki strach xD
    Podoba mi się to strasznie :3
    Czekam z niecierpliwością na 1 rozdział.
    Pozdrawiam i życzę weny :)
    Susie
    #InnocentMichaelJackson.

    OdpowiedzUsuń
  5. Szósty komentarz, ale to chyba dobrze. :D
    Świetny, pełen grozy, mrocznej atmosfery i intrygi prolog, budzący respekt. Jestem potwornie ciekawa, co przyniesie pierwszy rozdział.
    Bawurowy początek! :)
    Pozdrawiam,
    K@te :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięć komentarzy to limit :) Jeśli zostanie nabity to powstaje nowy rozdział, ale oczywiście może być więcej komentarzy xD

      Usuń